ترانه آفرین

آثار ادبی و نوشته‌های محمد وجدانی

ترانه آفرین

آثار ادبی و نوشته‌های محمد وجدانی

خاک خود را گِل کنید!

می‌پرسد: ترجمه‌ات رو انجام داده‌ای؟ می‌گویم: آره! می‌پرسد: کدوم داستان رو ترجمه کردی؟ می‌گویم: من دو تا داستان رو ترجمه کردم. یکی "زندانی‌ها" از تراورس و دیگری "گِل" از هنری جیمز. می‌گوید: من نرسیدم هیچ داستانی رو ترجمه کنم؛ یکی از ترجمه‌هات رو می‌دی به من؟ می‌گویم: نه! درست نیست! شما برید خاک خودتون رو "گِل" کنید!

نظرات 2 + ارسال نظر
امید سه‌شنبه 9 بهمن 1386 ساعت 02:26 http://s-p-r.blogsky.com

سلام وبلاگ قشنگی داری.خوشحال میشم نظرتو در مورد داستانکم بدونم.(وبلاگ داستانک)
کلبه حقیرانه من هم پذیرای شماست.//یا علی

سلام. از توجه و لطف شما ممنونم. در اولین فرصت داستانکتان را خواهم خواند.

امید جمعه 12 بهمن 1386 ساعت 13:07 http://www.s-p-r.blogsky.com

سلامی چو بوی خوش آشنایی.مرسی از اینکه به کلبه ام اومدی.قدمت سبز و رخت رنگین باد.فدای قلمت و قدمت.// یا علی // بدرود تا دورد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد